Merhaba arkadaşlar
8 aylık bebeğimin karnında, göbeğinin sol alt çaprazında iltihaplı bir kabartı var. Görsel ekleyemedim ama böyle etrafı kırmızı ortası sarı gibi ama yuvarlak değil de biraz daha yaygın duran bir iz. Böyle sivilce gibi çıban gibi bir şey. Önceden orada kırmızılık vardı çok önemsememiştim. Yüzeysel bir şeydi ama bir anda böyle bir şey çıktı. Dr antibiyotik krem sür dedi fotoğraf atmıştım. Gözlem yapacağım artarsa gideceğim. Başına böyle bir şey gelen var mıdır acaba? Dr alerji gibi olmadığını söyledi