Merhaba kızım şu anda 3 yaşında ve son bir aydır bu sorunu çok yoğun yaşıyoruz. Gün içinde kızımla etkinlikte yapıyoruz dışarıda insanlarla da iletişime sokuyorum. Sık sık sohbette ediyoruz. Ama ne eşimle ne de telefonda konuşabiliyorum. Bu sorunu sakince nasıl atlatabilirim onu da sohbete dahil etmek işe yaramıyor ya beni ortamdan uzaklaştırıyor ya da sadece kendisi benimle konuşmak istiyor. Evet, aynı sorunu yaşayan veya bu sorunu aşan anneleri dinlemek istiyorum. Umarım çözebilirim🌸