Merhabalar. Bebeğim 19 aylık olucak 5 gün sonra. Çiş kakayı 4-5 aydır biliyor nereye yapılcağını biliyor. Hatta 4-5 ay önce ara ara otutturdum yapardı çişini kakasını ama 2 aydır falan hiç yapmıyor. İşin garip yanıda klozet aparatı hep wcde kendisi gidiyor çiş diyor kaldırıyor kapakları kendi aparatını koyuyor oturtuyorum ama yapmıyor. Başlarda hep yapardı sevinirdim ilerde kolay olucak diye ama 2 aydır hiç yapmadı hepte oturuyor ama kendi isteğiyle. Alıştırmaya başlasam mı diye düşünüyorum. Sizce napmalıyım ve nasıl yapmalıyım ? Gece bezi kuru kalkmıyor sorucak olursanız.