Anneeeciim Oğlum 44 aylık:) kızdıgında bazen ozellıkle bana,babasına dedesıne vuruyor.Sonra opuyor:) ama uzuluyorum vurdugunda:(
Anneeeciim Zeynepefemm Zeynepefemm yazmanınızı gerektırecek bı konu oldugunu dusunmuyorum aylık konusunun
Zeynepefemm Anneeeciim sizin de 44 aylık yazmanıza gerek yoktu 2 yaşından büyük çocukların aylığı yazılmaz. Gerek gördüm ve cevap verdim