ebruasaf bizde de ilk ay oldu, şu an 5 aylığız son bir buçuk ayda iyice içeriye döndü. Şu an yok 👍 bir yaşına kadar kendiliğinden geçebiliyor hiç bir şey yapmayın sadece göbeği kontrol etmeniz gerekiyor düğümlenme gibi bir şey oluyormuş. Doktorunuz söyler, haricen içinizi ferah tutun lütfen