melkrtl 15 aylık alın benden de o kadar. Bizim kilosu geri ek gıda berbat gidiyor, her öğün bir kriz, her öğün de ben ağlama krizleri yaşıyorum. Ona bağurmamak için kendimi sıkıyorum kendim ağlıyorum ama bazen de dayanamıyorum bağırıyorum. Her günüm çok gergin geçiyor, tahammülüm sıfıra yakın artık. Eşime de yansıyor, tartışmalarımız arttı çünkü inanılmaz gergin bir insana dönüştüm.
Bir kaç psikolog ile konuştum fiyat ve seans bilgisi aldım ama içime sinmedi. Önereceğiniz biri olursa bende burada bekleyeyim