nursena4201 Bebeğim 3 ayını doldurmak üzere gazlı bir bebek ama atlattık sanıyordum. 1 haftadır yine başladı akşam 10 gece 4 asla uyumuyor bağır çağır ağlıyor durduramıyorum. Damlaya yeniden başladık. Uyusa bile yatırınca hemen uyaniyor ben anlamadım noluyo çıldıracağım herkeste okuyorum bebekleri akşam 7 8 gece uykusuna geciyormus bizde gece uyku falan yok sabah oluyor. Yorulup uyur diyorum yokk
asaletsoydangelir nursena4201 her bebek ayni değil bunları düşünerek sikma canini Ben tüm gün gece uyumadigimi bilirim geçecek inşallah 🌸
63_hulya_63 nursena4201 acaba gaz yapan biseyler mi yiyorsunuz,yaprak sarma,kuru fasulye, nohut, mercimek çorbası,falan tarzı ayran mi çok içiyorsunuz yada gazlı içecek ben bunları ilk 4 ay ağzıma sürmedim oğlum kolik dgldi çok şükür sorun yaşamadik
kizimvedunyam doktorlar sebebine inin nedenini bulun diyor acaba gaz yapıcı bir ürün mü yiyip içiyorsunuz gün içinde