iyi geceler canım anneler. Merak ediyorum tek olamam dimi bu konuda. Oğlum 30 aylık şu sıralar onkadar değişti kim ağlama krizleri ama sürekli ve her şeye. Kendini yerlere atmalar, boğazı yırtılana kadar bağırmalar ona tepki verdiğimizde bize vurmalar. Ben ne yapacağımı bilmiyorum var mı benim gibi olan ve uyguladığı bir yöntem olan 😔😓