bseydas Kızlar daha önce otribebe kullanıyordum bitti ama şimdi bakayım dedim 10 tanesi 200₺ pahalı geldi, var mı önerdiğiniz
SevimliHayaletCasper bseydas eczaneden serum fizyolojik alın birde enjektör alın o şekilde baya uygun oluyor
cLearQueen alara24 evet biz yenidogandan otibaren kullaniyoruz ben de cok memnunum cekmeye bile.gerek kalmiyo