zelamom kizim 51cm 3050 gram dogdu bugun tam 3 ay 58cm ve 5850 gram normal mi? boyu kisa gibi geliyor
adasmummy zelamom genetik de olabilir her bebek farklı oluyor. Doktor normal dediyse hiç canınızı sıkmayın
Sermec27 zelamom bence çok iyi boyu kilosu benim oğlum 3 aylıkken 5200 59 cm di biz 2450 gr doğmuştuk 2100 e düşmüştük boyu da 47 cm di sizin bebiş 3 ayda 3800 gr almış gayet iyi
Barlas_mom zelamom Benim doktorum çok kilo almış dedi fazla olduğunu söyledi mesela sizinki çok normal değerlerde. Boyunu da hiç anlamadım oğlum 3.ayda 60 cm di oda 3030 kg doğmuştu. Bu kız niyeyse uzun 🤣
Barlas_mom zelamom Anne sütü yok denecek kadar az sütüm atmıyor kızımın da reflüsü var aptamil ar kullanıyoruz reflü maması
sumoom zelamom 4 aylık kilosu az malesef 6 kilo, 2900 doğdu,48 cm boydu. şuan 62 cm . Bebeğim refluden dolayı sürekli kusan ve iştahsız bir bebekti
zelamom Berregunes o kadar uzarmi ki sasirdim doktor ayda1 3 cm uzar dedi bana da garip geldi acaba dogumda mi yanlış ölçtuler
Berregunes zelamom yani doğum yaptığım hastanede takibi gerçekleşti hep kızımın yanlışlık olacağını düşünmüyorum
alara24 Kızlar benim bebeğimde 27 temmuzda doğdu 2550 boyu 48 cm disuan ki kilosu 5200 mama alıyor sadece boyuda 61 cm çok zor mama yiyor emzik sürekli emerken biberon verdiğimde istemiyor acaba böyle sorun yaşayan avrmı aranızda