floorjustice bebegimiopmelutfen benimde 630 tl olan faturam 1600 tl.geldi 730 tl asım yapmışım internet fazla harcamışım diye gösterilmiş aşırı sinirlendim hattımı iptal ettirdim o derece ve bu birkaç aydır böyle oldu şikayet ettim
Bebikoluhayatim bebegimiopmelutfen bayisine gidin hala gevelenirlerse asla ödemeyeceğim yok yere ücret çıkarmak suçtur falan deyin