Bana bir fikir verin ne olur. Bebeğim doğduktan sonra yoğun bakıma girdiği için üzüntüden sütüm gelmedi çok zorladık ama gelmedi. Haftalarca uğrastım olmadı. Neyse şimdi 3,5aylık ve biberonla da cok zor mama yiyen bi bebek. Biberonu gördüğünde bile sanki anlıyormuş gibi çığlık kıyamet ağlıyor. Bir iki yudum alıyor bırakıyor. Bir biberon mamayı bir saatte anca içiriyorum gerçekten o kadar yoruldum ki. Mama aralıklarını uzun bırakıyorum acıksın diye 4 saatte bir vermeyi deniyorum yok o zamanda yemiyor. Mamayı değiştiriyorum yine aynı. Zayıf kaldı kilosuda az yani ben ne yapcağımı o kadar şaşırdım ki