Mrvsnmz Bebeğim 9aylık kızlar kanı düşük çıktı asla kan ilacını içiremiyorum normalde kaşıkla yemek yemiyor zaten neler yapılabilir önerisi olan arkadaşlarım var mı yardımcı olabilecek şimdiden teşekkürler 🙈🙏💐
Bilgehan Mrvsnmz maddi durumunuz el veriyorsa nutrigen ferromixin saşe, toz formda ben her gün bir paket yemeğine katıyorum. Çok şükür yükseliyor değeri
Bilgehan Mrvsnmz kaşık kullanmıyor demişsiniz. Mama alıyorsa biberona mamaya karıştırılabilir, ek gıdayı nasıl veriyorsunuz ki kaşık almiyorsa
Mrvsnmz Bilgehan evet onu da gördüm ancak 1 yaş üstü diye okumuştum sizin ne kadarlık bebeğiniz kullanıyorsunuz?
Mrvsnmz Bilgehan süt ve süt ürünleriyle etkileşime geçmemesi gerekiyor kan damlasının valla elimle yediriyorum genelde çokta sevmiyo yemeyi zaten o da ayrı bi konu 🙄😭😭😭
Bilgehan Mrvsnmz aaa doğru, emilimini azaltıyor. Haklısınız. Allah kolaylık versin. Kaşığa alıştırmaya çalışın. Söylemesi kolay tabi de :D