Kızlar merhaba. Ben 3 bucuk aç once doğum yaptım. Bir ay once yani dogumdan 2,5 ay sonra gogsumun kahverengilinin bittiği yerde kucuk bi kızarıklık oldu. Sinek ısırıgı sandım ustelemedim. Kaşınıyordu da.bi hafta Sonra memenin üstünde cıktı. Sonra iki yerde daha cıktı. Bi aydır geçmediker iyileşmediler. Kaşınıyorlar ve sanırım gittikçe artıyorlar. Nete baktım dogum sonrasi hormonların dengesizliğinden kaynaklanan egzama veya mantar diyor. Zaten yaralar egzama ve mantara benziyor? Daha önce yaşayan oldu mu yada olduysa nasıl iyileştirdnz 😔?? Hangi doktora gitmeliyim nasıl bi yol izlemeliyim. Moralim bozuluyor