ebruisik34 diş ve hastalık bir arada olunca bence normal. 2 yaşına doğru başlıyor genelde bu durumlar. Belki daha fazla ilgi istiyordur. İlla bir şeyde diretirse dikkatini farklı bir şeye çekmesini sağlarsan daha hızlı düzelir. Dışarıda acil işim olunca park gördüğünde benim oğlum da ağlıyor aaa bak yere yaprak düşmüş, aaa bak kedi gidiyor, dönerken uğrayabilirz şu an buraya gidiyoruz işimizi bitirelim güzelce oynarız anlaştık mı diye açıklama yapıyorum . Krizi kurtarıyorum böylelikle. Denemediysen dene istersen.