meldackmk akranlari pek yok binada bide akrani ile oyuncak vs paylaşamıyorlar birbirlerine zarar veriyorlar binada 7 8 yaşında çocuklar var onlarla oynuyorlar ama malum onların okulları dersleri var eskisi gibi oynayamıyorlar. Bide o lavabodan bizde de var yazın güzel oynadı ama artık istemiyor, sallanan at var , akülü araba var, bloklar,legolar, puzzle, gün içinde sürekli oyun oynuyoruz sıkılacak da vakti olmuyor koşturuyorum enerjisi bitsin uyusun diye ama enerji bitiyor uyku yok