kasimpati Bebeğim 1.5 aylık ve 1.ayından itibaren çok sese duyarlı olmaya başladı çıt sesini irkilip uyanıyor gündüz uykusu yok denecek kadar azaldı bu durumu yaşayan var mı geçici bir durum mu
fatmaa37demir kasimpati ilk 1 ay her şey rüya gibiydi bizim de emzirir birakirdim uyurdu bir aydan sonra asla uyumamaya başladı şimdi 27 aylık hala uyumuyor 😅 umarım sizin gecicidir
nilikonunannesii kasimpati uyumadan önce yıkayıp sonra kundak yaparsanız güzelce uyuyorlar ben öyle yapıyordum sonra düzeni bozdu uyumuyor geceleri nöbete dikiyor bizi 2 aylık şuan inşallah 3 aydan sonra düzelir diyorlar ama benim umudum kalmadı maalesef ki.
melisaiscn Benmkide 1.5 yaşında geceleri uyuturken bağrış çağrış uykusu olmasına rağmen ; bazende direk hemen uykuya dalar.
nilikonunannesii dmrhan şuan 6 aylık olmak üzere düzene girdi çok şükür ufukta ışık var merak etmeyin 😄