Zeytin-gozz1 4 yaş kızıma içi kürklü su geçirmez sıcacık tutan bir mont arayışındayım. Montu küçüldü üşüyor yavrum aradığım şekilde önerilerinizi bekliyorum kızlar siz nerelerden alıyorsunuz?
Mnli Zeytin-gozz1 mango ve h&m de güzel oluyor ama çok sıcak tutsun derseniz decathlon kayak montu bakın
alparslan14subat Ben oğluma trendyoldan aldım boynerin montu her gören hayran kalıyor ve soruyor hem fiyatı çok uyguna aldım hemde kapşonun içi tüylü kendi içi tüylü o kadar sıcak tutuyor ve memnun kaldım ki
_alyaninannesi_ Zeytin-gozz1 decatlon kayak montu alın bebeğim soğuklarda bile sıcacık tutuyor ben aşırı memnunum rüzgar su geçirmiyor