eda9616 Çocuk sevkli hasta veya yoğun bakımda kaldıysa ya da prematüre ise şehir hastanesinde test oluyormuş 6. Ayında onun olan varmı
cLearQueen eda9616 ben de burda bekleyeyim. Subat ayina randevu vermislerdi yogunbakimda kaldigi icin
arasardaannesi eda9616 bız olduk kbb doktoruna randevu aldık muayene sırası gelınce gırdık teste gönderdı uyur uyanık farketmez dedıler kısa sürede bıttı test🌺
atlasbaki eda9616 oğlum kanında enfeksiyon var diye 1 hafta yatmıştı bu ayın 23 de 6 aylık oluyor benim de götürmem lazım ilk defa sizden duyuyorum
betpel eda9616 evet llk doğduğunda enfeksiyon vardı kanında 1 hafta yattı yoğun bakımda bebeğim 6.ayında Kocaeli şehir hastanesine gittik çok şükür bir sorun çıkmadı.antibiyotik tedavisi aldıkları için kulak zarına zarar verebiliyormuş önlem amaçlı götürün dediler.
civciv53 eda9616 benim kızımda10 gün yattı şubat ayına randevu verdiler çam sakurada. 1. Ayında kbb ye gittim ordan yönlendirip sıra verdiler. Aslında duyuyor ama yinede ne olur ne olmaz doktorumuz tedbirende olsa yaptırın dedi
cLearQueen Remz17 ben de insulin kullandim da ondan degil yogunbakimda kaldi diye gidicez de benim kız duyuyo aslinda ne bileyim ses duyunca uykusunda irkiliyo falan hatta gozunu aciyo neden yaptiriyolar anlamadim
gamze1806 eda9616 bizde olacağiz 6. Ayda ama şehir hastahanesi başka hastahaneye sevk etti ilk testi onlar yapti 2 test ayni hastahanede olmuyor başka hastahane bakacak dediler, duymada sorun yok aslinda ama prosdür böyleymiş.
serpill224 Ben hamileyken guatr ilacı kullanmıştım onun için 2. Defa işitme testi yaptırmamız istendi Ocak ayına randevumuz var randevuyu veren sekreter bebeği randevu saatine kadar uyutmayın işlem sırasında uyuması gerekiyor dedi
betpel cLearQueen evet ileri işitme testi cihazlar daha donanımlı oluyor şehir hastanelerinde ondan dolayı şehir hastanelerine yönlendiriyolar.test’i yaparken konuştum kızımla yapan kişide konuştu gülümsedi falan öyle geçti hiç canını yakacak bir durum olmuyor zaten.