36+4 de acil sezeryanla doğum yaptım. Ciğer geliştirici iğne yaptı acil doktorum. Suyum bitmişti içimde. Emme refleksi zayıf ve solunum sıkıntısı işe doğdu. Oğlum bir hafta sonra taburcu olacaktık ana oğul hastaneden akciğer enfeksiyonu bulastı. (bem yoğun bakım hemşirelerinden olduğunu düşünüyorum) 38 gün sonunda çıkabildi yoğun bakımdan. Geçen sene ocak ayında bunları yaşadık. Yani buraya yazıyorum ama o günleri unutmak mumkun değil travması çok büyük. 3340 kg 49 cm doğmuştu entübelerde oldu kişolarda verildi alındı ama sağ sağlim çıktı. Sana ne desem şuan boş çok iyi biliyorum. Ama şuan 11 aylık olmak üzere bir tosunum var eve gelince herşey düzelecek. Sen herşeyi çok dikkatli izle hep uyar içine birşey sinmediği an. Bu arada benim doktkr hemşirelerim iyi bakıyırlardı ancak hiçbirinde maske ve yoğun bakım kıyafeti yoktu. Bizleri güydirip kendileri hiç giymezdi. Şimdiki aklım olsa bakanlığa kadar şikayet ederim.