Emziği alışmasını asla istemiyordum aslında ama kolik bir bebek olduğu mecbur kaldım doktor önerisiyle verdim ama gece uykusunda aşırı zorluk çekiyorum uykuya emriyle dalıyor fakat uyuyunca eliyle tutup alıp atıp aglıyor agzından atıyor sürekli agzına vermemi istiyor bıraktırmalı mıyım nasıl bıraktırmam gerekiyor bıraktırsam hata mı yaparım bıraksa uykuya nasıl geçecek tecrübeli anneler lütfen yardım edin?