gokcekizz Bebeğim 2.5 aylıkken verem aşısı oldu şuan 4. 5 aylık bugün aşı yeri iltihaplı bilgisi olan var mı?
myarenb gokcekizz normal. dokunmayın, yıkarken bastırmayın. patlayıp yara olup iz yapıcak. aşının tuttuğunun belirtisi ✌🏻
[silindi] gokcekizz iltihap degil o aşının tuttugunu gosterir ellemeyin sıkmayın bi kac aya kendi kendine sönecek.
busraablog gokcekizz benim oğlumun 8. Aya kadar intihaplı ve şişti hem sağlık ocağındaki hemşire hemde doktorumuz tutan aşı intihaplanır akar bundan korkmayın dedi 💐
gokcekizz Çok teşekkürler bende sağlık ocağındaki ebe ile görüştüm normal bir durum dedi 1 yaşına kadar olmaya devam edermiş bizim bu sabah patlamıştı ve irin aktı içinden tekrarda iltihap yapabilirniş