Kızlar bende retina incelmesi var ilk gebeliğimde bilmiyordum suni sancı ile doğum yaptım sonrasında birkaç doktora gittim göz için ve bazısı dogumda etkileneceğini bazısı sorun olmayacagını söyledi. Şuan 8 aylık hamileyim. Normalde lazer ile yaktıracaktım tekrar doktora gittim ve bugün de başka doktor bana çok uzun sürmeyecekse normal dogum yapabileceğimi söyledi çok uzarsa sezeryan olmamı söyledi. İçim bir türlü rahat etmiyor. Lazer istedim önermedi. Hatta gözlerimi bile çizdirmememi söyledi ilerki zamanlarda. Bu konularda bilgisi olan deneyimli olan var mı ?