tineanigra Masalbebee 502 çıkmış değer baya hamilesiniz yani çok olmuş :) ikiz demeye çalışmadım yanlış olmasın :)
Masalbebee ReisinKizi değerler en az kaç olmalıki burdan kaç haftalık olduğu bilinirmi net olarak acaba
ReisinKizi Masalbebee her laboratuvarın referans aralığı farklı oluyor. Bizim burdakinde 5 ve üzeri gebelik oluyo mesela sizinki 25 miş. Doktorunuz bilir yani
aysealb_ Masalbebee Evet hamilesiniz gözünüz aydın. Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin❤️Benim için de dua eder misiniz. Bi kızım var ikinciyi istiyoruz 🥰😍
Masalbebee aysealb_ amin inşallah sizede nasip olur bizde 8 aydan beri istiyoruz bu ay oldu çok şükür 2. Bebeğimiz olacak 🥰🥰
aysealb_ Masalbebee Biz de bıraktık korunmayı. Zaten öyle tam da korunduğumuz söylenemezdi de 😂 bekliyoruz bakalım inşallah bize de nasip olur 🥰❤️
cLearQueen Masalbebee hayirlı olsun canım. Yanlıs anlamazsan cok merak ettim 2.bebegin olcakmıs buraya 500 beta’da gebelik var mı diye sormussun. Bilmiyo musun gercekten?