Kızlar 6 ay 5 günlüğüz 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık kabak havuç yoğurt avokado sırayla yaptım bebeğim asla ağzını açmıyor kaşık yaklaştığı an kilitliyor oyuncakla onu güldürüp öyle vermeye çalışıyorum en gazla 1 tatlı kaşığı ancak yedirebiliyorum alışır dedim kaç gün geçti üzerinden hala aynı ya istek sıfır bu arada meyvede verdim tatlı belki istek artar diye banamısın demedi hatta yutkunmaya çalışırken birde kusuyor çokça yaşayan varmı bu durumu yardımcı olabilir misiniz ya