32 aylık oğlum var. Ve geçen hafta hamile olduğumu öğrendim. Ama heycanlansam tam olmuyo bi buruklukta beraber. Mutluyum ama korkuyorum. Eşim çok destek. İş güç yapar çocuğa bakar eder oğlumda kolay geçti herşey. Eşim baktı çoğu zaman akşam arkadaşlarımla kahve içmeye çıktım vs. Annem yakın oturuyo ama destek değil tutuk bir kadın.:( Oğlum bezli bırakmıyor ne denediysem. Bebek Allah nasip ederse ağustos başı doğacak. Ama nasıl olacak ikisini nasıl uyutacağım vs. Bunlar hep ürkütüyo. Eşim çok il dışına gidiyor bazen iş yüzünden. 2. ye bakarken ya oğlum ihmal olursa vs klasik korkularım var :( Tecrübelilerden yorum isterim.