Kızlar benim 100 gram mehrim vardı ben bu mehri eşime verdim kayınvalidemlerle ortak araba aldık onlar bizden daha fazla para koydu ama araba fiyatları hiç yükselmezken altın fiyatları yükseldi. Ve şimdi arabayı satalım herkes payını alsın diyorlar. Araba satıldığında ben mehir koyduğum için 100 gram olarak mı almam lazım yoksa arabanın değerinde mi bölüşmemiz lazım sizce??