barlaskomm Kızlar bebeğim 3 ay 2 günlük biberonun emzik numarası 3 kutusunun üzerinde 1m+ yazıyor artık 4 numaraya geçmem gerekirmi veya değiştirmem gerektiğini nerden anlarım?
barlaskomm tamamm bebek bir süre sonra zorlanıyormuş yani şuan benim oğlan mama içerken ağlıyor kafasını çeviriyor bende acaba emzik ucundan mı diye düşündüm birde küçük numara devam ederseniz damağıda tahriş olabilirmiş büyüdükçe ekstra güç uyguluyor ya