Kızlar, öncelikle oğlum 12 aylık olmak üzere ve eşim işten saat 8 gibi geliyor. Bide nöbetleri oluyor.. Akşam 8 de gelincede çocukla ilgilenmek oynamak vs istiyor çocuğun uyku saati 10 u buluyor. 10 da uyuyunca da geç kalkıyor derken karışıyor, bi denge kuramadım bana yardımcı olur musunuz?
Bir süredir tek uykuya düştü bu arada, sadece öğlen uyuyor