Kızlar 32. Haftada çalışabilir raporu aldım idareye teslim ettim,37. Haftalık iznim 10 Ocak ’a denk geliyor tam, 32 haftalık çalışabilir raporumda da yazıyor zaten 10 Ocak izin tarihi diye 10 ocakta hastaneden başka bı rapor almama gerek var mı?yoksa 10 ocaktan sonra kimseye bı rapor falan vermeden okula gitmeyecek miyim?