papatya_18 ben de inanın daha yeni taktirdim bir iki gün oldu reglken takılıyor bildiğim kadarıyla ama değilken de takiliyormus sanırım ağrısı acısı ben bilemiyorum çok bı acı ağrı hissetmedim iki üç dakikalik bir işlem yani gebeyken de alttan muayne cati muaynesi falan yapılıyor inanın o kadar bile değil yani hafif bir sizi iki gündür de öyle yoğun bı ağrım yok hafif hafif acılar sızılar sadece ve evet son olarak da istediğiniz zaman çıkartıtirabiiliyorsunuz