Deletedmom_289 bahsettiğiniz şeyi bende yaşadım. Benimde kolumun altında göğsüme yakın yerden çıktı. İlk başta belli etti kendini sıktık bir şey çıkmadı içinden. Birkaç gün sonra yara kabuğu gibi değişik bir şey olmuştu , sıkınca siyah taş çıktı. Vücudun ürettiği bir şey diye düşünmüştüm ben. Zamanında enfeksiyon , iltihap gibi bir şey oldu dura dura taşlaştı diye.
Bende düşmemiştim ki vücudumun orası da sürekli kapalı olur.