eozlem o yüzden bende öyle yapıyorum bı sorun olmaz herhalde normal de ben hiç kundak yapmadım yeni doğdu zaman da yapmadım şuan büyüme atağında olduğumuz için sürekli uykuya direnme uykuda hareketli bende böyle yatırıyorum en azinda 1 saat rahat yatıyor