Oğlum 1 yaşında. Bay bay-alkış yapıyor, bazı komutları alıyor işte topu at, bay bay yap, öpücük at gibi. Müzik çalınca oynar, gülümser, göz teması vardır, hareketlidir, bizimle oyun oynar, sosyal gülümsemesi-yabancılaması, tehlike algısı vs vardır yani böyle bir şey olması gerektiğini bilmesem sorun olduğunu düşünmem bile. Ama adına genelde bakmıyor nadiren bakıyor ama tesadüf de olabilir. Ama sanki umursamıyor gibi genelde bir şeylere odaklanıyor. Mesela bak emme meme desem döner hızlıca gülerek gelir yanıma. Bir de işaret ettiğim yere de bakmıyor parmağıma bakıyor belki nadiren işaret ettiğim yere bakıyordur. Bu konuda bilgisi veya benzer yaşantısı olan var mı?😔