4,5 ay oldu taktıralı, kadın takarken doğumda rahmini çok zorlamışlar %90 tutmaz dedi üç hafta sonra doktora gittim yerinde olduğunu sıkıntı olmadığını söyledi eltim 7 sene kadar böyle korundu ilişki sonunda hiç bir şekilde dışarı bisey olmamış hep içine olmuş anladınız siz o kısmı bende bundan korkuyorum ya kaymışsa güvenip bide hamile kalırım diye ödüm kopuyor 🥴 o yüzden ilişki sonunda hep dışarı olur içime kaçar diye korkuyorum aksine, kayarsa nasıl anlarım