ipeksiiimom Kızlar deri altı implantı kullananlar araştıranlar, bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi? Hamile kalmaktan çok korkuyorum en iyi korunma yöntemi ne sizce kesin bi çözüm olsun içimde şüphe olmasın istiyorum her ay nerdeyse test yapıyorum. İmplantı çok seven de var sevmeyen de. Fiyat hakkında da bilgi verirseniz çok sevinirim
tazeanne98 ipeksiiimom düzenli şekilde hap yutmak yeterli bence ben öyle korunuyorum.deri altı adet düzensizliği yapabiliyomuş zaten adet olamıyorum onu taktırırsam hiç olmaz diye d0şündüm
Avera Ben geçen yıl 6000 e yaptırdım, koruma seviyesi gayet iyi fakat bende yan etkileri oldu. Aşırı kilo, sinir, adet süresinin uzaması gibi
umayeflin Avera merhaba adet süresi uzaması kaç gün oldu mesela ve doktor ilaç galan başladı mı bunun için bende geçen ay taktırdım ve 13. Gün bugün bitmedi adetim ilk aylar normal dediler ama ne kadar sürecek anlamadım bende
ipeksiiimom tazeanne98 sadece prezervatif kullanıyoruz hap bile kullansam devam ederim diğerine de o yüzden uğraştırıcı geliyor