Hanımlar, bu aksam bebegime duş yaptirdm karnı actı biraz mızıldandı tabi, neyse banyo filesinden koltuga alirken ters aldım elim tam cigerlerinin orda gogsundeydi yani bana nefes alip verirken cok hissettim bildigin elimle hissettim yani.gogsun inip kalktigını.. normal mi acaba bu kadar hissetmek sanki elim icine göçup cıktı… şuan uyuyo mesela normal nefes alısı falan