Sevgili anneler illaki hepimizin çocuğu düşüyor , düştü de ama yine de ne olursa olsun kimse için beddua etmeyin şimdi bu postu okuyunca kızımın düştüğü o an aklıma geldi de içim paramparça günlerce vicdan azabı duydum hafif bir düşme idi uyurken falan değil fakat oyun yaparken duramadi düştü yataktan yine de her neyse düşmedi diyen anneye de çok ağır söylemişsiniz bu acıyı bilerekten böyle beddua eder gibi yapmayin 😥🥺