eozlem açıkçası ben eğitimli bir anneyim
Çocuğum için hepimiz en iyisi olsun istiyoruz
İş sonrası bebeğimle oynuyorum doğduğundan beri hep çok konuşurum
Dil zeka becerileri çok iyi
Bu tv konusunda da çok sert katı kurallarım yok
Çağ teknoloji çağı sıfırlamak gerçekten çok zor bir yerde mutlaka maruz kalıyorlar
Teknolojiye aç olmasın görünce ekranlara saldırmasın diye ben ara ara izlemesini engellemiyorum
Birlikte çalan şarkıyı söylüyoruz o tekerlemelere benzer şeyleri ben oyunlarımızda anlatıyorum
“ hani izlemiştik ya araba düt dür geliyordu” vs vs diye
Ben çocukluğumu hatırladığım kadarıyla üst üste 5 çizgi film izliyordum hiç de bir şey olmadı
Yeter ki ekranlar çocuğunuzu büyütmesin
Eser miktarda seyir inanılmaz sıkıntılı şeyleri ve konuşma bozukluğunu doğurmayacağı kanaatiyle benim çocuk bakım şeklim böyle naçizane.
Okuyanlar linçlemesin herkesin kendi tarzı ben siz yazdığınız için ve içinizi kurt yiyip bitirmesin diye yazmak istedim