Eylul301023 Afyon’a gideceğiz her odanın kendine ait olucak 13 aylık bebeğim girebilir mi? İnternette sokamayin diyorlar ve cildi biraz hassas çok beyaz olduğu için
etuerk Eylul301023 ben olsam sokmam suyun değeri farklı oluyor reaksiyon gösterebilir daha çok küçük sonuçta
birdemetmaydanoz Eylul301023 36 derece ve altında sabit tutabılecek misin suyu. 37 ve üstü vücut ısısını attırır. 36 derecenin altında olsa da hijyen için cok tutmaman gerekir 😞
twobabymom_ Eylul301023 Kızım 1 yaşında filan ben girdirmistim rota ya yakalanmıştı aşıdan dolayı biraz hafif atlattık ama aşırı derecede pişik oldu poposu filan kanamisti bence sokmayın
Eylul301023 birdemetmaydanoz suyu istediğimiz gibi ayarlayabiliyoruz da yinede uzun süreli kalamaz tabi dimi 5-10 dakika içinde risk almaya gerek yok
mavii_98 Eylul301023 suyu bilmem de ortamın çok sıcak olmasından fln bile etkilenebilir doktora sormanız gerekir
Antalya0703 Anneumudu biz geçen yıl 10aylık bebeğimi koyduk termal suya doktorada sormadık hiç hatta atopik egzaması vardı heryeri yara içindeydi ilk duşta kırmızılıklar soldu 2günde hızla iyileşmeye başladı hatta eve de getirdim o su ile duş aldırdım bi kaç kez
Tatlican Eylul301023 Evet sokmayin dr da sokmayin dems kardesime Ben kizm 1bucuk yasindayken dr a normal havuza sokayimmi dedim onu bile tavsiye etmedi Ve arkadasim kzini sokmuş enfeksiyon oldu dedi
twobabymom_ Eylul301023 En iyisi sokmamak risk almamak tatil sonrası 10 gün burnumdan gelmişti benim doktor doktor gezmistim gerek yok bence
MerveH_ Eylul301023 canim bende kaplicalari gittim zaarliymis belli yasa kadar 14 yas mı neydi sende sokma bence
Betulsark Biz afyonda ozgul temale gitmiştik bebek havuzuna sokmustuk odadada jakuziye sokmustuk ama soğuk suyla ilitmistik doğru yanlış bilmiyorum ama hiç aklimada gelmemişti açıkçası kızım 1 yasindaydi o zaman