Arkadaşlar sipral taktirdim 5 6 ay kadar önce erken adet oluyordum ara lekelenmeler oluyordu ama bu ay 2 gün gecikti 2 gün önce şu erken gebelik testlerinden yaptım ama negatif çıktı yinede çok korkuyorum adet gününde yaptım testi şuan gecikme var bebeğim var 9 aylık korkuyorum valla benim gibi sipral varken adette geciken varsa beni bi rahatlatsın yada test negatif çıktığı halde hamile olan varmi yada öyle duyduğunuz birileri varmi