ykpsmy Kızlar benim bebeğim 3.5 aylık. Bugün sağlık ocağında 3 doz aşı yapıldı Menenjit ve rota aşısı(biri ağızdan, ikisi bacaktan) Şimdi ateşi 38 derecenin altına düşmüyor calpol verdim ama düşmüyor Bu durumu yaşayan var mı Lütfen bilgilendirir misiniz
duygu_aslanalp ykpsmy çok geçmiş olsun benim bebeğimi de tek ve en çok etkileyen menenjit aşıları iki gün sürüyor maalesef ben 6 saatte bir calpol veriyordum. Eğer ateş düşmezse 4 saatte bir verebilirsiniz. Ama huzursuzluk hali 2 gün sürüyor. Zıbınla bırakın sadece çorap falan giydirmeyin alnına ayak altlarına ıslak bez koyun. Perişan olmuştuk anneliğimin en zor günleriydi diyebilirim hatta pişman bile olmuştum onu o halde görünce hatırlayınca şimdi de kötü oldum 🥹
AslanBebeginAnnesi ykpsmy biz 6 doz menenjit aşısı yaptırdık toplam bugüne kadar. Valla her biri çok zor geçti. Menenjit aşısı çok ağır bir aşı, ateşi düşürmek zor oluyor hakikaten diğer aşılar gibi calpolle hafifleyen türden bir aşı değil
cerenelif2024 ykpsmy canım malesef menenjit aşıları ateş yapıyor. Bize ebe 40 a kadar çıkabilir dedi. 3 gün 39 un altına düşmedi. 4 saatte bir calpol ve pedifen dönüşümlü verdik. Ilık duş aldır. Limon sık çoraplarını batır suyunu sık giydir. Ateşi alıyor. Rabbim yardımcın olsun. Biran önce düşsün ateşi kuzucuğun
aysebb ykpsmy 2 doz dediği hem bexero hem nimenrixtir diye düşünüyorum ilk dozlar bizdede aynı anda vurulmuştu
birdemetmaydanoz ykpsmy Ben ilk kez duydum 2 sinin aynı anda yapıldığını ama uygunmuş yapılabılırmıs. Ilık duş çok iyi gelıyor canım istersen bir dene. Bir de ayakları sıcaksa limonlu çorapta iyi gelıyor
polimo duygu_aslanalp ah canım dünden beri ben mahvoldum ne asiymiş ne uyku ve ağlama bitmedi biz bittik
polimo ykpsmy canım dün yaptırdım bende aynı şekilde 3 ayligiz carpol aşıdan yarım saat sonra ve 4 saat sonra verdim bugün de 1 saat önce verdim 37.5 tu . Şikeli su yap biraz bide zıbınla kalsın giydirme örtme düşer ❤️🙏
duygu_aslanalp polimo ah siz söyleyince bende o güne geri gittim çok zordu inşallah çok daha iyidir şimdi 🙏