Kızlar 15 aylık bir kızım var hep mama icti.ama artık bıraktırmak istiyorum.bazen akşam yemeginde karnını güzel doyurmassa yatmadan önce içer.eger icmezse gece kalkıp ister.bazen gece icmedigide oluyor artık.birde kahvaltı yapma alışkanlığı yok yani peynir yumurta yemez.isterse sabahları kahvaltı yerine mama içer.yani günde 3 defa oda blki.mesela bugün sadce sabah içti.baskada içmedi.buyuk ihtimalle gece kalkıp isteyecek.pinarin devam sütü yada normal süte nasıl alistirmaliyım.bazıları sütün içine cici bebe falan atıyormuş ama bilemedim sormak istedim sadece.nasil alistirdiniz süte ve gı de kaç defa süt verdiniz yardım edermsininz