14 aylık bir kızım var 1 2 aydır ısırma huyu var bir kaç gündür de önüne gelenin saçına yapışıyor cimcikliyor engel olmaya çalışınca sinirlenip kendi yanaklarını sıkıyor görseniz her yeri mosmor evimizde tartışma olmaz her şey normal ama kızım aşırı sinirli yaptığı yanlışı kızmadan defalarca anlatmaya çalışıyorum ama yok başkasından alamadığı siniri kendinde çıkarıyor ne yapacağımı şaşırdım bu bir atak mı geçer mi yoksa psikoloğa getirmelimiyim?