Merhaba saçlarım gür ve çok zor kuruyor.cok kuru kurutana kadar ter içinde kaliyorum.Alip kullananlar var mı? Daha çok kısa sürede elektriklenmeden kurutmak için istiyorum açıkçası.Memnun musunuz? Şekillendirmeleri gün içinde kurtarıcı olur mu? Hemen şekil bozuluyor mu?tesekkurler