Kuzeytooooo Kızlar tanıdığınız kuzey var mı oğlumun adı bir buçuk yaşında çok yaramaz gerçekten şunu merak ediyorum büyüdükçe nasıl oluyolar acaba bu arada ismi tam olarak Kuzey Yaman ☺️
KLORAK Kuzeytooooo hiç akıllı yerinde duran kuzey görmedim ama yaşı büyük olup salak kuzey de görmedim hepsi bi yerlere geldi
Storymoon Kuzeytooooo oğlum olur kendisi 😄😄 normalde yaramaz değil ama bazen oluyor işte 3.5 yasında zıplıyor atlıyor koltuk tepelerinde geziyor bişey demiyorum düşüp canını yakmadığı sürece sıkıntı yok
Nrkzy Kuzeytooooo benim oğlum 4 yaşında adı kuzey fırtına gibi esiyor bazen acaba yanlış bir isim mi koyduk diye düşünmüyor değilim. 😂😂
Kuzeytooooo daha_ben_buyumemisken çok doğru iki taraftanda sıkıntılı oldu isim kuzey tam tersidir yamanla dengeler dedim de olmadı 😅
dayes Kuzeytooooo Kuzey değil de Yaman ismi bence anlamını çok taşıyor, bir de Yiğit Yaman tanımıştım hem yiğit hem yaman fırtına gibi esiyordu çocuk 😅 Allah bağışlasın hepsini 🌸
Yusufagahinannesi Kuzeytooooo benim tanıdığım tüm furkanlar çok yaramaz. Kuzey tanıdığım yok yorum yapamıyorum 😂