birbebek_annesi Kizlar 3 yaş oğlum kardeşi için kullandığım d vitamini ve kan damlasindan icmis ama ne kadar içtiğini bilmiyorum. Şişeye baktım farkedilir bı azalma göremedim ama bilmiyorum tedirginim var mı başına gelen ne yapmaliyim
birbebek_annesi birbebek_annesi teşekkür ederim cevabınız için. Daha önce de oldu o zaman bişey olmamıştı. Yani damla şeklinde olduğundan fazla icemiyor galiba. Yükseğe koyuyorum illaki altına bişey koyup çıkıp alıyor. Sağ salim bı buyuselerdi
duyguelisa90 Kız kardeşimin oğluda içmişti acile götürdüler karbonmu ne içirmişlerdi zehirlenmemesi için bence götürün içiniz rahat etmesi açısından geçmiş olsun şimdiden 😔
duyguelisa90 birbebek_annesi hayır annesine içtim dedi sorduğunda ama kardeşim de az içti dedi sizin ne kadar içti
birbebek_annesi Çok az içti çünkü şişede hiç azalma farketmedim. Daha önce de yapmıştı. Kardeşine verirken görüyor ya damla damla damlatmistir diye düşünüyorum eşim de uzakta. Hastaneye goturemeyecegim takip edeceğim inşallah bişey olmaz