Sunismyson mutlaka internette araştırin beslenme ile çok çok yol kat eden insanlar var .hatta bunu yenen insanlarda var çok denk gelmiştim.mesela kuru dut kurusunu kaynatın hergun 1 bardak için tanelerini yiyin şifadır.dahs bir çok yöntem var beslenme ile düzelmeyen hastalık nadirdir dyebilirim.benm tiroid bezimde kist vardı .beslenme ile yok oldu .hatta doktorum bile şaşırmıştı.1.5 sene gluten ,rafine şeker, süt ürünleri ağzıma dahi sürmedim .şimdi nadiren yiyorum.hala da çok çok dikkat ediyorum .beslenme herşeydir.deneyin mutlaka .doktorlar Maalesef ki ilaç yazıp yolluyor sebebinin ne olduğuna dair derine inmiyor bana ilaç yazıp yollamisti ben ilaç içtim ama bogazimdaki o ağrı gecmiyordu asla . sonra hep araştırma yapa yapa kendim buldum çözümü tamamen herşeyin doğalı neyse onu yedim içtim. Yumurta bile köy yumurtası yedim.halada köy yumurtası yerim.vs.bunlari deneyin mutalaka