Parmaklarım şişiyor. Bazen iniyor izi kalıyor. Bazen duştan sonra unutuyorum takmayı. Eşime doğum öncesi yüzük aldırdım onu bile takmıyorum. Bazen kocam ı çok seviyorum yüzüğünü takayım diyorum ama hep bir fazlalık gibi geliyor o yüzükle oynuyorum. Acaba psikolojik bir etkisi mi var ki