Zelihanur bende Philips aldım 1.5 ay önce, yaklasık 2 hafta önce de Tefal aldım
Philipse cok Güvenerek aldm ama hiç çekim gücü yok ve borusu çok hassas,Tefal ondan daha iyi sarjı da uzun gidiyor eşim de hiç değişim İade yaptırmaz almasaydın der o yüzden burda bekleyim bende , hangi modeli aldınız siz?